Sunday, April 11, 2010

salamm...
jeng jeng jeng...
post kali ni membawa perkhabaran baik utk me n my future insyallah..
da truth is me dh dpt keje kt Tan C***** M SB...
haha knonyer biarlaa rahasia... hehe
n gmbo d atas menunjukkan my new passion...
yess... NISSAN LATIO SPORT... my dream car for now..
have to work hard to grab this... hehehe

ermm seyes balik k... ermmm
moga2 ini laa rezeki sbno2nyer yg Allah nk bg kt aku.... ermm...
insyallh... stelah beberpa bulan aku tnm anggur.. huhu
mmg agak tertekan sblm nih.. mcm2 aku bt tuk tjukkn protes..ish3 mmg aku ni buta n terlalu mengikut pasaannn... my mum told me i've to mengucap due to my action tu... act only my sista tini jer yg tau sbno ape yg jdi.. huhuhu...
ok laa xmo citer sdey2 n frust2 dahh... moga detik itam tuh n zaman jahil aku tu jgn kembali..

No comments:

everyday i luv ya!!